Οι συναισθηματικοί δεσμοί μεταξύ ενηλίκων και παιδιών, αναπτύσσονται κατά τη ανάγνωση βιβλίων. οι ιστορίες σου μπορούν να φέρουν τους γο...

ΓΙΩΤΑ ΦΛΕΣΣΑ




   Οι συναισθηματικοί δεσμοί μεταξύ ενηλίκων και παιδιών, αναπτύσσονται κατά τη ανάγνωση βιβλίων. οι ιστορίες σου μπορούν να φέρουν τους γονείς κοντά στα παιδιά;


   Οι ιστορίες μου μπορούν να φέρουν τους γονείς κοντά στα παιδιά. Βρισκόμαστε στην
Χιονισμένη Μπιζελιχωρα,όπου ο πρασινουλης είναι ευτυχισμένος με την οικογένειά του και τα τέσσερα μικρότερα αδερφάκια του. Αναμένουν να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα.

   Με την ανάγνωση των παραμυθιών εμπλουτίζεται και ενδυναμώνεται ο ψυχικός κόσμος των παιδιών,μαθαίνουν αξίες της ζωής όπως η οικογένεια, η φιλία, η αλληλεγγύη,η βοήθεια, η αγάπη, την καλοσύνη, την αρετή. Μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν και να διαχειρίζονται δύσκολες καταστάσεις. Όλα αυτά τονώνουν τον συναισθηματικό σύνδεσμο μεταξύ γονέα-παιδιου. 



   Τα παιδικά βιβλία παρέχουν νέες γνώσεις εμπλουτίζοντας το μυαλό των παιδιών, ενισχύοντας τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, μπορούν οι παιδικές ιστορίες να χρησιμοποιηθούν στο σχολείο ως μέσο επιμόρφωσης;


   Φυσικα και μπορούν οι παιδικές ιστορίες να χρησιμοποιηθούν στο σχολείο ως μέσο επιμόρφωσης των παιδιών αφού διατηρούν τον "καλλιτέχνη"μέσα στο παιδί και το βοηθούν να υπερβαίνει την πραγματικότητα και να διατηρεί την φαντασία του.

   Το παιδικό βιβλίο θα πρέπει πρώτα να διασκεδάζει το παιδί, και να καλλιεργεί την φαντασία του.Να το συναρπάζει, να το εκπλήσσει και κατόπιν να περνάει τα έμμεσα μηνύματα και τις αξίες.Παρεχονται νέες γνώσεις στα παιδιά, και το πιο σημαντικό αναπτύσσεται η δημιουργικότητα, ο αυθορμητισμός και αφήνεται ελεύθερη η φαντασία του.








   Τα βιβλία βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν βασικές γλωσσικές δεξιότητες και να διευρύνοντας το λεξιλόγιό τους, κάνοντας τα παιδιά να σκεφτούν. Πιστεύεις ως συγγραφέας, πως η γραμματική των παιδικών βιβλίων, πρέπει να είναι εύκολη η δύσκολη;


   Όντως τα βιβλία βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν βασικές γλωσσικές δεξιότητες και να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο τους.Κατα τη γνώμη μου η γραμματική των παιδικών βιβλίων θα πρέπει να είναι και εύκολη αλλά και δύσκολη. Μια ενδιάμεση κατάσταση ώστε τα παιδιά να μαθαίνουν σταδιακά τη σωστή χρήση του λόγου, και να μάθουν να περιγράφουν σωστά πρόσωπα, συνθήκες και καταστάσεις.

 

 

 

   Η ανάγνωση μιας ιστορίας κάνει τα παιδιά να φανταστούν τον εαυτό τους μέσα σε αυτή. Πως θα χαρακτήριζες τον κόσμο που κατοικούν οι χαρακτήρες του βιβλίου σου;


   Μαγικό θα χαρακτήριζα τον κόσμο του βιβλίου μου Τα Μαγικά Χριστούγεννα του Πρασινουλη στη Χώρα των Καλικάντζαρων και μεγάλη δόση φαντασίας. Ο βάτραχος ο Πρασινουλης με τα αδερφάκια του, Το κοράκι ο Αρπαχτουλης, Το Μεγαμενο Έλκηθρο ,Το ιπτάμενο Μπαούλο, η Χώρα των Καλικάντζαρων, ο Βασιλιάς Καλικάντζαρος, οι κατσαρόλες που περπατάνε, οι Μολυβενιοι Στρατιώτες, συνθέτουν ένα παραμυθένιο σκηνικό που δεν αφήνει κανένα παιδί ασυγκίνητο.






   Τα βιβλία επιτρέπουν στα παιδιά να δουν τον κόσμο από την οπτική γωνία κάποιου άλλου, Πως συσχετίζονται οι χαρακτήρες της ιστορίας σου, με τα παιδιά που τη διαβάζουν;


   Συσχετίζονται όταν τα παιδιά ταυτίζονται με τους χαρακτήρες του παραμυθιού.Σε ένα παιδί θα αρέσει και θα ταυτιστεί με τον αθώο Πρασινουλη, άλλο με τον πονηρό και αστείο Αρπαχτουλη το κοράκι, άλλο με τα σκανδαλιαρικα καλικαντζαρακια, άλλο με το ιπτάμενο Μπαούλο και άλλο με το Μαγεμένο Έλκηθρο.Γενικα μέσα στο παραμύθι μου είναι ελεύθερη η φαντασία του παιδιού και αυτό πιστεύω είναι η μεγαλύτερη επιτυχία





You may also like